Пісірілген жұмыртқаның қабығы - балалар аппликациялары үшін тамаша материал. Оны балаңыз саусақтарымен оңай алуға болатын бөліктерге бөліңіз. Картонға пластилиннің жұқа қабатын жағыңыз - бұл фон болады, содан кейін баланы раковиналардан суретті немесе үлгіні салуға шақырыңыз.
Қамырмен ойнау қызықты болуы мүмкін. Ол үшін кәдімгі қамыр емес, тұздалған қамыр қажет (кепкеннен кейін ол тас тәрізді болады). Одан жасалған қолөнер өте ұзақ сақталады және онымен ойнауға болады. Қамырды жасаудың рецепті қарапайым: 2 стакан ұн, 1 стакан тұз, 1 стакан су (бояу қосуға болады), 2 ас қасық өсімдік майы - бәрін араластырыңыз, аздап жылытыңыз, сонда сіз жұмсақ түйір. Қалағаныңызды мүсіндеңіз!
Баланың алдына бұршақ, күріш және қарақұмық араласқан шағын табақшаны қойып, оларды сұрыптауға көмектесуін сұраңыз.
Әртүрлі пішіндегі, өлшемдегі және түстегі макарондарды пішіндер мен түстерді үйрену кезінде үстелде немесе қағаз парағында сәнді үлгілер жасау үшін пайдалануға болады.
Көптеген аналар қазір пирогтарды «бастау» үшін тым бос емес, бірақ көптеген адамдар дайын қатпарлы қамырды ықыласпен пайдаланады. Балаңызға кішкене қамырға сараң болмаңыз. Сіз одан фигураларды пішіндеуге болады, мысалы, пластилиннен және кәдімгі құмды қалыптарды пайдаланып, жайылған қамырдан қызықты нәрсені кесіп, оған қант себіңіз және оны пісіріңіз.
Жұқа тілім нан, ірімшік, шұжық - міне, көптен күткен тыныштық және дәл осындай кішкентай қалыптармен қаруланған «шебер қолдар» ерекше бутербродтар жасайды.
Ас үйдің айналасына бірнеше заттарды қойыңыз. Балаға қысқышты беріңіз және одан осы заттардың барлығын бос жәшікке жылжытуды сұраңыз. Оның ештеңе түсірмейтініне көз жеткізіңіз.
Балаңыз қызанақ, көк, сәбіз, қияр, бұршақ, жаңғақ, джем, консервілерден жасалған сәндік бөлшектердің көмегімен картоп пюресі немесе ботқасы арқылы өз шығармашылығын сынай алады.
Құрғақ таңғы ас «Сақиналар» тамаша моншақтар мен білезіктер жасау үшін пайдаланылуы мүмкін.
«Сөзді таңда»
Сізге қажет: доп. Ересек балаға доп лақтырып, жеміс-жидек, көкөніс, киім-кешек, т.б атауларды атайды.Бала допты ұстап алып, жауап ретінде қандай сөз екенін атайды.
Қияр – бұл… көкөніс.
Банан – бұл… жеміс.
Аю - бұл ... жануар.
Қарға – бұл… құс.
«Мамандықты тап»
Сізге қажет: доп. Үлкен адам балаға доп лақтырып, белгілі бір мамандыққа байланысты сұрақ қояды. Бала мамандықты болжап, допты үлкенге қайта лақтыруы керек.
Суреттерді кім салады? - Суретші.
Балаларды кім емдейді? - Дәрігер, дәрігер.
Үйді кім салып жатыр? - Құрылысшы
Қылмыскерлерді кім ұстайды? - Полиция қызметкері.
«жаңғырық»
Ересек адам сөздер қатарын атайды, ал бала оларды қайталайды. Әдетте бұл ойындағы сөздерде балаға айту қиын дыбыстар болады. Мысалы, [с] дыбысында қиындықтар туындаса, балаға қайталау үшін келесі сөздер беріледі: бақ-шана-ұшақ, мұрын-дәм-шаңсорғыш, түлкі-таразы-құйрық т.б.
«Ит туралы әңгіме»
Ересек баладан өзінің сүйікті жануары, мысалы, ит туралы әңгіме жазуды сұрайды. Ересек адам сөйлемді бастайды, ал бала оны аяқтауы керек: «Кім төсекте ұйықтап жатыр? Итке тамақты (кімге?) төгіп қойдық. Итке де сүйек (кімге?) береміз. Біз итке (кімге?) қараймыз. Біз итке (кімге?) тамсанамыз. Біз жаңа ғана (кім туралы?) ит туралы сөйлестік».
«Ауыл үйіне саяхат»
Жолда уақытты келесі жолмен өткізуге болады. Ата-аналардың бірі көлікті басқарады, екіншісі оларды санайды, мысалы, қызыл көліктерді басып озады, ал бала оларға қарай келе жатқандарды санайды. Белгілі бір маркалы, белгілі бір өлшемдегі көліктерді санауға болады.
«Ойыншықты тап»
Кішкентай ойыншықты жасырыңыз. Балаға оны іздеуге рұқсат етіңіз, ол оны тапқан кезде оның орнын міндетті түрде анықтаңыз: ... бойынша, артында ..., ... арасында, ... ішінде, ... жанында, т.б. Содан кейін рөлдерді ауыстырыңыз.
"Не кетті?"
Үстелге он ойыншықты қатарынан қойыңыз. Балаңыздан оларды санауды және олардың орналасқан жерін есте сақтауды сұраңыз. Содан кейін оның көзін жабуын сұраңыз. Кез келген екі ойыншықты алып тастаңыз. Осыдан кейін бала көзін ашып, сұрақтарға жауап береді:
-Ойыншықтар көп пе, аз ба?
- Қандай ойыншықтар жоғалып кетті?
- Олардың саны қанша болды?
«Көршілерді ата»
Ересек адам санды атайды, баладан осы санның көршілерін (алдыңғы және кейінгі) атауды сұрайды және оның жауабын түсіндіреді. Сіз ойынды қиындата аласыз: ересек адам екі санды атайды және баладан олардың арасында қандай сан бар екенін айтуды сұрайды. Содан кейін ойыншылар рөлдерін ауыстырады.
«Кім білсе, санай берсін»
Ересек адам санды атайды, ал бала келесі үшеуін атау керек. Басқа опциялар: келесі үш санды атаңыз және әр санды бір-бірден көбейтіңіз (кемітіңіз). Рөлдерді ауыстыру.
«Бірдей соманы тап»
Ересек адам бала көре алмайтындай етіп желдеткіште сандары бар карталарды ұстайды. Оның біреуін шығарып алуды ұсынады. Бала бір картаны таңдайды және нөмірді есіне түсіріп, бөлмедегі бірдей (кез келген белгі бойынша) заттардың сәйкес санын, содан кейін әртүрлі заттардың бірдей санын табады.
«Бірдей соманы қойыңыз»
Ойынды барлық жерде ойнауға болады. Ересек адам қиыршық тастарды (каштан) қатарлап қояды. Бала бірдей санды, санамай (бірінің астына) қоюы керек. Бір қатарға көп немесе аз тас қоюды сұрау арқылы ойынды қиындатыңыз.
«Керемет кішкентай сөмке»
Үстелде санау материалы (кішкентай ойыншықтар немесе түймелер, бұршақ, моншақтар, каштан) және сандар салынған сөмке бар. Ересек адам бірнеше рет алақандарын соғады, баладан шапалақтарды естісе, сонша ойыншықтарды санауды сұрайды және оның жанына саны немесе қажетті шеңберлер саны жазылған сәйкес картаны қояды. Содан кейін рөлдерді ауыстыруға болады.
«Нөмірді тап»
Көшбасшы (ересек адам) санды ойлап, оның 20-дан аз екенін айтады. Бала «көп» немесе «кем» сөздерімен сұрақтар қоя отырып, ойлаған санды болжайды.
«Есептеп көрейік!»
Олар бірге ойнайды. Ересек адам өзімен санасады. Біраз уақыттан кейін бала «тоқта» дейді және ересек адам санаған санды болжауға тырысады. Олар рөлдерін ауыстырады.
«Кім үлкен?»
Үстел үстінде ойыншылардың алдында екі үйілген кішкентай түймелер (бұршақ) бар. Пәрмен бойынша ойыншылар белгілі бір уақыт ішінде қададан түймелерді бір-бірден алады. Содан кейін олар кім көбірек қалдырғанын санайды. Сол қолыңызбен түймелерді бір жаққа қою арқылы ойынды қиындата аласыз.
«Тас тастар»
Олар бірге ойнайды. Жерге бірнеше қиыршық тастар қойыңыз. Әр адам кезек-кезек бір тасты аспанға лақтырып, оны ұстап алуға тырысады және сол уақытта жерде жатқан тасты екінші қолына жинайды. Егер бұл сәтті болса, ұсталған тастардың саны ұтылған ұпайлар ретінде есептеледі. Бірінші болып 20 ұпай жинаған жеңеді.
Жуынатын бөлмедегі ойындар.
Біз қайықтар жасаймыз. Біз жаңғақ қабығынан немесе қағаз парақтарынан қайықтар жасаймыз. Біз қайықтарды бассейнге немесе ваннаға жібереміз. Біз оларға әртүрлі бағытта үрлейміз, оларды толқындармен шайқаймыз.
«Бату немесе батпау».
Қасиеттері әртүрлі (ағаштан, қағаздан, пластмассадан, металдан жасалған) ұсақ заттарды жинап, олардың жүзгіштігін тәжірибе арқылы анықтаңыз.
Пластикалық шелекті немесе бассейнді пайдаланып, суды құйыңыз және балаңызға оның құрамында қанша су бар екенін білуін сұраңыз. Бұл ойында сіз балаңызды «көп – аз», «толық – бос», «жарты» ұғымдарымен таныстыра аласыз. Пластикалық немесе резеңке шарларды су бассейніне тастау керек. Балық аулау кезінде балық аулайтындай, оларды тормен ұстаңыз. Түсін, пішінін, санын ата.
Сымнан тұтқасы бар сақина жасаңыз, сабын ерітіндісін дайындаңыз және баламен сабын көпіршіктерін үрлеңіз.